Vi stannar i Väsby!!

Vi som var så inriktade att vi skulle flytta hem igen och lämna Väsby efter 1 år. Men efter att jag och Mattias suttit ner och pratat, räknat pengar osv så har vi kommit fram till att vi ska stanna kvar i Väsby. Tycker att det känns som ett bra beslut, speciellt för vårt förhållande. Jag tror att det skulle bli riktigt tufft för vårt förhållande efter att varit sambos till att flytta hem igen och inte träffas lika ofta. Så för den delen är jag otroligt glad ♥ Det enda negativa blir ju ekonomin, att vi inte kommer ha lika mycket pengar eftersom vi båda kommer plugga. Dock så kommer vi båda att extra jobba. Men det kommer att gå bra och känns verkligen som ett rätt beslut! Så har ringt till bredbandsbolaget och avbrutit min uppsägning (sa upp det förut för trodde vi skulle flytta) samt pratat med han som har denna lägenhet att vi gärna bor kvar här. Det enda som återstår nu är att fixa eftersändningen så all post kommer hit :) Avslutar med några bilder på vår lägenhet, för vet inte om ni har sett så mycket av den? 
 
Vardagsrummet med vår underbara soffa!
 
Fina köket, så ljust och fräscht!
 
Och självklart min sjukt snygga balkong som händiga Nathalie gjort helt själv :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0