Så otroligt bra!!!

Så jävla bra Sverige! Alltså jag och Mattias har suttit och mått så dåligt hela matchen för att vi varit så nervösa! Hoppas bara inte grannarna hörde oss skrika när Kanada missade sin straff, vilken lycka!! Kommer sova så otroligt skönt inatt. Men innan jag ska lägga mig så tänkte jag berätta lite om planerna för helgen. I morgon så blir det en lugn myskväll hemma med pojken så ska vi se på tv och bara ta det lugnt. Men direkt efter jobbet så ska han och jag ut och springa lite i spåret, han har lovat att följa med mig för jag tycker det är lite små läskigt att springa i skogen helt själv.. Sedan på lördag blir det ju både hockey semifinal mot Finland och eurovision kväll hemma hos mamma! Så en fullspäckad lördag.
Men nu är det dags för en glad tjej att sova!
 
God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0