Planer för helgen

Hej på er! Passar på och bloggar när jag ändå sitter i telefonkö hos Nordea. Hur kan väntetiden vara 13 minuter klockan 10 på en torsdag kväll? Helt galet. Men tänkte informera lite om vad som händer i helgen för det är fullt upp! I morgon så ska jag och tjejerna först föra hemma hos mamma i skälby och sedan ska vi till MP. Det är event där och en av de som spelar i Black Eyed Peas kommer dit så lite extra kul att gå dit. 
Sedan på lördag så har jag och Mattias myskväll. Vi ska äta middag i Kista och sedan ska vi gå på bio, vi har bestämt att vi ska se på Baksmällan 3! Den har ju premiär i morgon så ska bli så kul att se den. Och på söndag så har jag bokat en tid hos frisören klockan 12.50, jag måste verkligen klippa håret. Det är riktigt slitet, så ska bli skönt att bli av med det döda ;) Men vi hörs mer i morgon!
 
Osminkad, trött och vill inte sitta i telefonkö....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0