Min Valborg

Nu har jag varit dålig att skriva igen, dåligt av mig. Men jag hoppas att ni andra har haft en bra Valborg. Min dag började så klart med att jobba till klockan 5. Därefter åkte jag hem till Nastasias pojkvän Sebastian som bor i åkeshov. Först när jag kom hem till dom så var det ingen som öppnade när jag knackade på och de svarade inte när jag ringde så trodde att de inte var hemma än. Så jag satte mig på deras altan och efter 10min så öppnar de dörren och visste inte att jag varit där och de hade inte hört när jag ringt, haha! Sedan satte vi oss på altanen och spelade spel och drack gott medan killarna grillade och fixade maten. Det var så sjukt gott! Älskar grillad mat! Sedan avslutades kvällen med en taxi tur till mp och lite bråk.. Haha men det var inget bråk som involverade mig men ändå lite stämnings dödare :p men allt som allt så hade jag en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0