Bakis och träningsvärk

Vaknade i morse av jätte träningsvärk i mina ben + att jag är bakis... Men det blev en lyckad kväll igår! Först så kom Linnéa över till mig och höll mig sällskap ute på balkongen och bara snackade en massa tjejsnack. Sedan kom Emelie, Jonna och Frida hem till mig också! Vi lagade jätte god middag, drack lite cider, spelade spel och hade en riktigt lyckad kväll. Vi var hemma hos mig hela kvällen och vid halv 2 tiden så åkte alla hem och jag gick och la mig. Var faktiskt jätte skönt att bara vara hemma hos mig hela kvällen och inte gå ut på krogen, man kan slappna av på ett helt annat sätt. Kanske till och med vågar dricka lite mer när man vet att man ändå är hemma? Jag tror faktiskt det :P 
Men strax så ska jag och älsklingen åka och hämta donken mat och gå till ica och köpe Ben&Jerrys så snart är jag helt återställd ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0