Lite shopping inför semestern

Direkt efter jobbet så gick jag ner till centrum och skulle egentligen bara fylla på mitt busskort men kom på att jag behöver lite saker inför semestern! Åker ju iväg på lördag och har fullt upp fram tills dess så skulle inte hinna. I morgon så ska vi tvätta + börja packa, torsdag ska jag träna efter jobbet och sen packa klart allting och på fredag så ska jag och Mattias på middag inne i stan.
Så blev att jag gick in på GinaTricot och fick med mig två par shorts, välbehövligt! Har inte köpt shorts på typ 2 år tror jag! Sedan gick jag in i en bokhandel och fick med mig "Femtio nyanser av mörker", tvåan i triologin. Läste ju ut första boken i Thailand och nu var den andra boken på rea så den kostade bara 99kr! Perfekt läsning när vi åker på lördag + att läsa i turkiet :) 
 
 
Svarta shorts, 149:- GinaTricot
Rosa shorts, 99:- (REA!) GinaTricot
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0