Tjejmiddag igår!

Hann aldrig blogga något mer igår. Som jag skrev igår så var jag hemma hos familjen och hälsade på, vi hade jätte trevligt och så visade jag alla bilder från Thailand :) Efter det så åkte jag och Cissi till Ica och mötte upp Nastasia och gick in och handlade mat inför knytismiddagen som vi skulle ha med alla tjejerna! Vi var alla tjejer samlade hemma hos Nicole och där åt vi förrätt, varmrätt och efterrätt, super gott! Jag stod för förrätten så det blev toast skagen, mums :) Efter middagen så blev det musik, dans och lite lekar. Hade riktigt roligt!! Sedan så avslutade vi kvällen på mp och i början av kvällen så var det inte alls mycket folk men ju mer klockan tickade på ju mer folk kom det :)
 
Superfina drinkglas!
 
 
Sandra, Emelie, Jonna och Cissi :) 
 
Haha kropp-mot-kropp leken!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0