Shopping

Kunde inte skriva något inlägg innan vi åkte till Weekend Market för internet ville inte fungera. Men idag så började vi dagen med att ligga vid poolen och sola fram till ungefär klockan 2, därefter gick vi och åt en lite sen lunch och sedan åkte vi in till Phuket stad för att shoppa på den stora marknaden. Den är så himla stor och jag fick med mig en del saker hem, väldigt nöjd! Dock har jag inte hittat allt jag var ute efter så ska ut och handla lite mer i morgon igen. Det här är vad jag fick med mig efter dagens shopping: 
 
 
3 par lösögonfransar för 100 baht = ca 25 kr. 
Escada Taj Sunset parfym, 350 baht = ca 90 kr 
Lösnaglar för 60 baht = ca 15kr
 
2 par Calvin Klein boxer trosor för 178 baht = ca 45 kr 
3 par stringtrosor för 100 baht = ca 25 kr 
 
Coco Chanel ljusblå handväska för 800 baht = ca 200kr 
RayBan solglasögon för 100 baht = 25kr 
 
Detta var ingenting som vi åt men var tvungen att ta kort. Ett matstånd med en massa insekter och småkryp!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0