I morgon så är det dags!

Efter att ha slappat i 3 veckor nu så är det dags att börja träna och äta nyttigare på måndag igen! Eftersom jag var i Thailand i 2 veckor så ville jag verkligen inte tänka på träning eller vad jag stoppade i mig :P Jag var ju på semester! Men på måndag så börjar vi igen med träning och bra mat. Ska bli fit inför sommaren! Är faktiskt riktigt taggad på att gå tillbaka till gymmet och träna i morgon! Har bokat in på mig på ett 45 min Zumba pass och därefter så ska jag köra lite styrka. Ska inte ta i allt för mycket eftersom jag inte tränat på 3 veckor. 
 
Följer en del "användare" på Instagram som handlar om träning och motivation och här är lite motivation för mig: 
 
 
Vilken kropp!! Motivation!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0