God morgon!

God morgon på er! Onsdag idag och väldigt fint väder ute, härligt! Sitter just nu på bussen på väg till jobbet.

Har inte hunnit skriva något på på hela veckan. I måndags så var det jobb och sen så åkte jag och Mattias och storhandlade. Och igår så åkte jag in till Globen direkt efter jobbet och tittade på hockey, med ingen mindre än Mattias! Så ber om ursäkt för min dåliga uppdatering.

Idag så är det också fullt upp. Börjar dagen med jobb, därefter så ska jag till gymmet. Äntligen har mitt halsont försvunnit så idag kör vi. Ska bli skönt att komma igång igen efter att ha slappat i 4 veckor nu.
Efter gymmet så blir det hem och plugga! I måndags så började min distanskurs "turism och upplevelser" och tänkte börja sätta igång lite idag :)

Men vi hörs lite mer senare idag eller i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0