Fredag

Även fast jag bara jobbat 2 dagar denna vecka så känner jag mig ganska trött. Jag har nog inte riktigt kommit in i den här jobb-rutinen ännu efter semestern. Så det ska bli skönt med en lugn fredagkväll med min älskade sambo. Vi ska bara vara hemma ikväll och ta det lugnt! Har bett Mattias att köpa med sig lite Ben & Jerrys hem, hehe. Det har jag verkligen saknat :) 
Kan ladda upp bilder nu så nu får ni se ad jag fick av min älskling igår!
 
En bukett med rosor stod på köksbordet när jag kom hem ♥
 
Och så hade han köpt jätte smarriga vaniljhjärtan så vi fikade sen på kvällen! 
Haha det är inte smuts i mitt te, jag använder "löste" när jag dricker te och då får man lite i koppen :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0