Dags för middag!

Just nu verkar internet fungera jätte bra så passar på att ladda upp lite fler bilder som jag inte kunde göra från vår utflykt i torsdags när vi åkte kanot. Så här kommer några fler bilder från vår utflykt.
Just nu ligger antagligen jag och Mattias och sover, gör ett tidsinställt inlägg. I morgon så blir det upp tidigt för vi ska iväg på vår andra utflykt nämligen snorkling på Phi Phi öarna. Vår buss är här och hämtar oss i morgon någon gång mellan 7.30-7.50 så blir upp tidigt. Men det ska bli riktigt kul! Jag var på Phi Phi öarna för 3 år sedan och det var så otroligt häftigt att snorkla och fina öar så ser verkligen fram emot det igen :) 
 
När vi åkte igenom en grotta så kom vi fram till ett stort runt "rum", har för mig att det kallades badrummet / "toilet room". Det var så vackert! 
 
 
Vackert ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0