Update

Sorry för att jag inte skrivit något på hela helgen! Men har inte haft tillgång till en dator. I fredags så var det födelsedags firande för bästa Jonna som har fyllt 21 år. Kom dit strax efter klockan 7 och då var middagen klar, och det var så otroligt gott! De hade gjort tzatziki, bea, sallad,grillad kyckling och potatissallad. Efter middagen så spelade vi spel bla TP fast i drick version. Sedan avslutades kvällen så klart på MP. Även fast det inte var så mycket folk så hade jag riktigt kul! 
Blev att jag sov över hos mamma efter krogen så var hemma hos mamma hela dagen i lördags och hjälpte mamma med en massa saker hemma och därav hann jag inte med att blogga igår. Men ska försöka bli bättre!
 
Jag och Cissi ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0