Torsdag

Vad skönt att det är torsdag idag! Blev en kort vecka för min del men ska ändå bli skönt med helg. Man är ju alltid lite extra sliten efter man varit sjuk. Men har fått ett tips från en kollega att äta vitlökskapslar, det ska tydligen vara jätte bra för immunförsvaret. Så ska förbi en hälsobutik i Väsby när jag får lön och köpa hem det så jag håller mig frisk. 
 
Just nu så sitter jag och älsklingen framför TVn och tittar på Skellefteå-Luleå. Ser ju inte alls bra ut för Luleå, jag som verkligen ville att de skulle vinna för gillar ju verkligen inte Skellefteå! Plagiatförening, pinsamt! Hur kan de stå i sin klack och sjunga heja aik? Som om vi skulle stå och sjunga typ "heja djurgården", nej fy fan.
Men så här söta är vi idag!
 
 
I love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0