Tisdag

Hej! Blev att jag stannade hemma idag för har inte sovit någonting på nästan hela natten. Men vill prata om roligare saker än att jag är sjuk hela tiden!
Har nu planerat och tänkt ut ett schema för hur jag ska börja träna! Jag ska börja med att träna på morgonen innan jobbet och då ska jag köra löpband och styrka och sen köra pass efter jobbet. Jag skulle gärna vilja träna 3 morgon pass i veckan och sedan 4-5 eftermiddagspass. Är så taggad på att börja träna, vill verkligen bli fit inför sommaren och har verkligen motivationen för det! Idag är det dag 2 av mitt nyttigare liv och har ätit en god och nyttig frukost.


Kommentarer
Postat av: laura

vilken app använder du? Kram kussen

2013-04-27 @ 13:55:31
URL: http://nattstad.se/studentinsydney
Postat av: Nathalie

ShapeUp heter den :)

2013-05-02 @ 19:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0