Tillbaka till träningen i morgon!

Jag är så taggad! Jag mår mycket bättre nu och jag läste att så länge man inte har några "under nacken" symptom kvar och man varit frisk ungefär lika många dagar som man var sjuk så kan man gå tillbaka och träna. Så ikväll blir det att packa träningsväskan! Ska bli så kul att börja träna igen. Nedan finner ni de pass som jag har inbokat än så länge. I morgon och på tisdag så ska jag bara köra passen som jag bokat in, vill inte ta i allt för hårt de första dagarna efter att varit sjuk. Men på onsdag så har jag faktiskt planerat in mitt första morgon pass. Tänkte då ta en buss så att jag är framme på gymmet 06.30 då dom öppnar. Då hinner jag gymma i ca 45 min för måste hinna duscha innan jag går till jobbet. Så får pröva på onsdag och se om morgon pass är något för mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0