Storhandlat

Eftersom det är löning idag så åkte kag och Mattias direkt till affären och storhandlade. Så nu har vi äntligen en massa god mat hemma. En grej jag verkligen märkt när jag bott själv är att det är ganska dyrt med mat. Så på ett sätt ska det bli skönt att flytta hem igen. Vårt kontrakt på lägenheten går ut den 30e juni så då blir det att flytta hem till min pappa. På ett sätt så ska det bli skönt att flytta hem för då kan man spara mer pengar. För nu när jag och Mattias har bott ihop så är det jag som betalat de mesta eftersom Mattias pluggar. Detta har gjort att jag inte har jätte mycket kvar vid månadens slut. Sedan blir det mycket närmare till alla kompisar och familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0