Ny människa

Har precis kommit ut ur duschen och tagit på mig en ansiktsmask. Så himla fräsch jag känner mig nu. När man är sjuk så känner man sig inte så jätte härlig. Så det var skönt att bli mänsklig igen. Önskar att jag oftare använe ansiktsmasker för huden blir så himla ny och fräsh efteråt. Måste börja mer med det! Tänkte faktiskt pröva att beställa hem den där luxmask som alla pratar om dvs den nya super masken. Så när lönen kommer så ska jag klicka hem den, hoppas att den fungerar bra!
 
Har även hunnit med att gå ner till Ica och handlat lite inför middagen ikväll. Första promenaden sedan i onsdags, skönt att få röra på kroppen och få lite frisk luft. Men nu ska jag tvätta av mig ansiktsmasken och titta på hockey, SM finalerna börjar ju!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0