Pannkakor

Hej på er! Hoppas att ni mår bra. Jag är just nu på bättringsvägen och är på väg att bli frisk. Men jag känner mig tyvärr inte helt 100% än... Så blir att blir att bara vara hemma idag och i morgon. Men skönt att ga lite mystid med pojkvännen. 
Jag har den senaste tiden fått ett nytt beroende och det är pannkakor! Sedan förra helgen så åt jag pannkakor till frukost varje dag och nu när jag varit sjuk så har jag ätit det varhe dag. Det är så gott och det är lätt att göra. Men måste börja laga nyttigare pannkakor nu eftersom på måndag börjar buisness battle. Dock vet jag inte om det är så bra för mig att gå och träna då även om jag känner mig bra. Kanske bara ska gå til gymmet och gå en rask promenad på löpbandet? Börja lite enkelt? Har ni några bra tips så kommentera gärna det!
 
Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0