Ingen träning

Blev att jag avbokade passet som jag hade inplanerat idag. Hade för det första lite träningsvärk efter Zumban igår och sedan av personliga skäl. Haha helt sjuk att jag fick träningsvärk av Zumban! Har aldrig fått det tidigare. Verkligen ett tecken på att jag inte tränat på länge och är ur form. Men som en liten kompensation för att jag inte tränade idag så hoppade jag istälet av bussen 3 stationer tidigare än min hållplats och så promenerade jag hela vägen hem. Även fast det inte är super långt så räknas det i alla fall i tävlingen! Det är det viktigaste. Så de dagar då det är fint väder så ska jag hoppa av bussen lite tidigare och promenera hem, är faktiskt riktigt skönt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0