Första morgonpasset!

Fick ett ryck alldeles nyss och kände att jag behövde träna men vet att jag inte skulle hinna göra det efter jobbet i morgon så varför inte innan? För kommer inte heller kunna träna på hela lördagen för då är jag på loppis. Har ju planerat och velat göra ett morgon pass så det blev att jag nyss bokade ett 45min spinning pass som börjar 06.45 i morgon bitti. Så har ställt klockan på 05.40, blir i princip att bara ta på sig kläder och sen gå till bussen. Duschar och sminkar mig på gymmet så går jag sedan direkt till jobbet. Så måste nu packa träningsväskan så jag inte glömmer något. Hatar när man glömmer något som t.ex. toffs eller vattenflaska! Så vi hörs mer i morgon bitti så får jag berätta hur det kändes med ett morgon pass, första någonsin för lilla mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0