Dröm resemål

En av de största anledningarna till varför jag valde att gå turism programmet på gymnasiet berodde på att jag älskar att resa och vill se världen. Det absoluta drömjobbet skulle vara att jobba som rese bloggare för något turism företag. Tänk dig själv att resa jorden runt och blogga och dela upplevelsen med sina läsare. Men detta är som sagt ett drömjobb så det är nog svårt att få. Det finns så många olika fantastiska städer och länder på jorden som man vill besöka. Eftersom jag älskar att resa så har jag en del resemål som jag alltid drömt om att besöka. Så har nedan gjort ett fint litet collage över mina drömresemål. Sedan så finns det även andra städer i Europa som jag vill besöka som t.ex talinn, riga osv men det ligger inte på denna fantastiska topplista!
Efter jag pluggat klart så ska jag jobba och spara ihop en massa pengar och sedan åka på en jorden runt resa, då hoppas jag att i alla fall hälften av dessa resmål kan bockas av! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0