Mys lördag!

Hejsan! Är ni bakis idag? vaknade ni upp hos någon annan som ni nu i efterhand ångrade? Jag själv mår jätte bra och vaknade upp bredvid min älskling, inte alls bakis trots utgång igår. Kvällen började med förkrök hemma hos Sebastian med mina tjejkompisar, pojkvännen och hans kompisar innan vi rörde oss vidare till stan. Och precis som förra helgen så hamnade vi på Entourage! Hade riktigt kul och det var skönt att man hann med sista tåget hem också.

Idag så ska jag och pojkvännen fira vår 2 års-dag med övernattning på hotell/ spa hotell! Ska bli så underbart! Vi har även bokat bord på Mandarin City i stan där vi ska äta middag och sedan kommer kvällen att spenderas på hotellrummet! Men kommer försöka blogga från mobilen så gott jag kan! Ni måste ju få se bilder osv.
Så hade tänkt att lägga mig i sängen och titta lite på TV innan jag ska röra mig in mot stan, Mattias jobbar idag så därför har vi inte åkt in till hotellet än. Men SÅ jag längtar!


Hörs mer sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0