Min lördag!

Jag ska snart gå och lägga mig men innan det så hade jag tänkt att snabbt berätta om min lördagskväll!
På dagen så hade jag lite små tråkigt hemma så beslöt jag mig för att åka hem till Yassen ett litet tag. Vi tittade på Djungelns Drottning, herregud säger jag bara. Så dumma små flickor! Men kan verkligen rekommendera det, för det är riktigt kul att se på! Därefter åkte vi till Löfsta och satt vid vattnet ett tag och bara chillade.
Planerna för kvällen var utgång! Åkte hem till Sebastian med Nastasia och Natta där vi fixade oss, förade och spelade TP. Sedan åkte vi in till stan och vi hamnade på Entourage. Hade en riktigt härlig kväll med mina vänner :)  Har ni haft en bra helg?
Vi hörs mer i morgon, god natt!





Fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0