Lillasyster 7år!

Idag är det den 31/3 och det är min söta lillasyster Minellas födelsedag :)  Hon fyller 7 år! Igår så hjälpte jag till på Minellas födelsedagskalas/pyjamas party, det var riktigt kul faktiskt. Men gud vad man var trött efteråt, haha! Alla barnen skulle leka och jaga en osv. Sedan körde vi limbo också, var faktiskt bättre på det än vad jag hade trott! Sedan blev det att åka och hämta Mattias och så åkte vi hem till min pappa och tittade på hockey, som vi tyvärr förlorade. Men i morgon så tar vi dom!
Men idag så har vi alla fall öppnat en massa paket och fikat med tårta och bullar. Till middag ska vi faktiskt grilla! Trots det dåliga vädret... blev så chockad när jag vaknade och det var snö ute ?! ush... well well. Nu är det i alla fall soligt. Hörs mer sen!


Grattis lillasyster ♥


Fika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0