29/3 2012

Idag är jag riktigt trött! Var på hockey igår med Linnea och hennes pappa och det slutar med att hockeyn håller på i 5 och en halv period.. Så jag var hemma strax innan 1 istället för klockan 22 som jag brukar, så det blev i alla fall valuta för pengarna! Tråkigt dock att AIK förlorade men det är match i morgon igen!
I helgen så ska jag bara ta det lugnt och inte gå ut! Känner ingen ork och så vill jag spara så mycket pengar som möjligt. Så i morgon blir det först pyjamas party / kalas för min lillasyster som fyller 7 år och sen på kvällen så blir det myskväll med pojkvännen ♥


Avslutar detta inlägg med en fin bild från min promenad med mamma i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0