2 årsdag

Hejsan! Idag är det onsdagen den 21/3 2012, detta är även min och Mattias 2 års dag ♥ Vi började firandet med att äta på en av våra favorit restauranger där jag som vanligt tog en plankstek. Därefter så åkte vi hem till mig och mös lite och gav varandra lite saker. Fick en otroligt vacker liten bukett med två rosor som står för de åren vi varit tillsammans, så otroligt gulligt! Så bjöd han på middagen också :) Snart ska vi mysa ner oss framför tv:n och bara vara och ta det lugnt.
Dessa 2 år har varit de bästa åren i mitt liv. När vi träffades var jag en liten 17 åring som gick andra året i gymnasiet och du skulle fylla 21 och gick på universitet. Nu så känns allting så rätt, vi ska flytta hemifrån till en egen lägenhet och skapa vårat egna liv. Du gör mig så lycklig, Jag älskar dig ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0