Söndag

Idag så är man ju lite små bakis och trött. Men det får man leva med :) Hade riktigt kul igår med mina tjejkompisar och det var så galet mycket folk! Gick hem vid halv 3 ungefär och somnade nästan på en gång när jag kom hem.
Idag har jag bara legat i soffan och slappat, tittade bland annat på en jätte bra film "Sundays at Tiffanys". Riktigt bra film, rekommenderar verkligen den! Sedan har jag även lagat min egna middag idag, blev lite thai mat som jag slängde ihop. Mums! Är ju ensam hemma i 6 veckor nu så kommer ju bli en hel del eget ansvar. Älsklingen kommer ju bo hos mig ganska mycket så det ska bli super mysigt! Men ska se på fotboll med Mattias nu, tydligen Milan som spelar. Och vad gör man inte för den man älskar? Hörs mer i morgon ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0