Skräckfilm ikväll?

Nu har Gladiatorerna börjat, Det kan man ju inte missa :) Det är ju så himla bra, tror jag gillar det så pass mycket för att det var ett av mina favoritprogram som liten.  

Har även fixat en skräck film till kvällen, får se om jag kan lyckas övertala min väldigt lättskrämda pojkvän till att se den. Visste ni att under vårat snart 2 år långa förhallande så har vi bara sett på kanske 2 skräckfilme? Haha så söt! Men personligen tycker jag inte det är lika kul då jag tycker skräckfilmer är väldigt bra. Att se på en skräckfilm med tjejkompisarna eller med den man tycker om är perfekt! Att se skräckfilm med den man tycker om ger en anledning till att krypa ihop närmre varandra ;) Super mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0