Sjuk..

ush, idag mår jag inte alls bra... vaknade i morse över att jag kände mig lite hängig men tänkte att det inte var något allvarligt så jag skulle säkert klarar av dagen i alla fall. Men sen väl på jobbet efter några timmars jobb så blev det bara värre, var så nära att gå hem efter lunchen men en kollega fick mig att stanna kvar! Får se om jag går till jobbet i morgon eller om jag vilar upp mig.
Men nu är jag i alla fall hemma hos mamma i Skälby och vi har precis firat Micke, min styvpappa, som fyller år idag. Vi har ätit sushi till middag, öppnat presenter och fikat. Vi ska åka hem till pappa om ett tag men först lär vi nog spela några omgångar av min styvpappas nya present ;) Haha, jag är taggad!


Bordshockey, så kul!


Mums!


Lillasyster och Mattias :)


Tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0