Myskväll!

Är så mätt! Vi har ätit tacos till middag, därefter lite godis och även blåbär/hallon paj. Men tycker att man får unna sig detta ibland :)
Under kvällen har vi bland annat tittat på gladiatorerna som hade premiär ikväll, var ju riktigt bra! Man fick ju lite barnkänslor tillbaka. Kommer så väl ihåg att jag alltid tittade på det som liten, min favorit var då Elektra! Vem hade ni som favorit förr?
Sedan blev det mer tv mys med filmen flightplan, också en riktigt bra film :) just nu sitter jag och funderar på om jag ska lägga mig i sängen och sova eller spela lite kort med familjen.. Well, we will se!
Hörs mer i morgon då jag kommer hem till Stockholm igen :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0