myskväll!

Vaknade i morse vid halv 11 och då satte jag mig direkt och pluggade körkortsteori, sen övningskörde jag och pappa och sen blev det ännu mer körkortsteori! Ambitiöst!
Har precis tittat klart på hockeyn, AIK - Luleå, gick ju inte så jätte bra... men iaf ska ner till centrum nu och möta min älskling :) Vi ska äta middag tilsammans, blir nog den nya favoriten Sushi & Curry House. Dom har buffé för 80 kr, har jag för mig, och då får man äta både sushi och vanliga buffén, mums! Det är inte världens fräschaste restaurang men de har god mat för bra pris :) Jag har i alla fall inte blivit matförgiftad än, haha!
Därefter ska vi hem till mig och titta på film och ha myskväll! Har fixat en hel del bra filmer och köpt en massa gott. Vi är ju ensamma hemm ikväll, så skönt :)
Men vi hörs mer sen, måste kila till bussen.


Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0