JAG KLARADE DET!

Nu har jag inte skrivit på länge igen, men nu är det fredag och jag ska inte ut ikväll så hinner nog slänga in nått till sen också. Men tänkte börja med att berätta den STÖRSTA och ROLIGASTE nyheten. Jag hade nämligen Teoriprov för körkortet i onsdags och jag klarade det!!! Så sjukt! Var så himla nervös hela dagen och hade så ont i magen innan jag gick in... trodde att nervositeten skulle släppa när jag satte mig vid datorn men det gjorde det inte, började svettas istället. När jag sen avslutade provet och det kom upp en grön text med "Godkänt" så kunde jag inte sluta le. Haha var så lycklig. Klarade testet på första försöket också, är så stolt över mig själv. Så nu är det bara uppkörning kvar, tänker inte avslöja när den är ;)



Wohoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0