12 januari

Jag har faktiskt försökt att blogga men den där blogg.se appen som jag laddade ner är ju inte alls så jätte bra, den är jätte seg och när jag lägger upp bilder så får jag felmeddelande så tröttnade på det. Hoppas de uppdaterar den!
Har fått ett önskemål att jag ska blogga lite mer så då slänger jag inte ett inlägg här då.
Idag är det torsdag och har som vanligt spenderat min dag på jobbet. Det är så himla mycket att göra just nu så man är helt slut när man kommer hem. Känns ju sådär lagom kul när man ska försöka plugga lite körkortsteori.
Snart så ska jag göra en av de bästa maträtterna som finns, hemmagjord pizza! Så gott ;) Jag lovar att slänga upp en bild på detta mästerverk till pizza!
Avslutar detta med att lägga upp lite bilder som tagits de senaste dagarna:


Jag och Yassen åt kinamat + sushi i söndags! Hungriga flickor :)


Soulmate ♥


I tisdags så var jag och pappa och tittade på AIK - Linköping på Hovet! Galet kul var det.
Vi köpte ju ett paket så fick även biljetter till AIK - Färjestad som är nästa torsdag samt till AIK - Djurgården derbyt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0