Vad gör jag idag?

Sommaren är slut och jag har ingen skola att gå tillbaka till då jag tog studenten i juni som föresten är en av de bästa dagarna i mitt liv. Men vad gör jag nu då för er som är nyfikna? Jag går inte i skolan, jag hade sökt till en skola i Norrtälje som Internationell Resekonsult men hamnade på reservplats. Så jag går inte i skolan nu utan jag jobbar. Jag jobbar fortfarande kvar på Gran Hotel efter att ha sommarjobbat under sommaren. Jag jobbar ca 4 dagar i veckan och har världens bästa kollegor :) Får in mer än 1050 kr i månaden som förut och har det bra. Jag gör det jag känner för lite och det känns härligt att jag t.ex. kan åka till Göteborg i 4 dagar utan att missa skolan. Spontana saker, det är kul.
Jag och Mattias är fortfarande tillsammans, vi har 1 och ett halv år om lite mer än 1 vecka och vi har det jätte bra ♥ Har även träffat på min klass efter studenten då vi hade en jätte trevlig kräftskiva. Jag hade VÄRLDENS bästa klass!!

Och den fråga som många undrar, sakna du skolan? Nej det gör jag faktiskt inte. Jag saknar klassen som fan men inte själva pluggandet, läxor och prov. När man kom hem från skolan då kunde man inte sitta framför tv:n och bara slappa hur länge man ville, utan man var alltid tvungen att plugga. Men det behöver man inte när man jobbar, man kan komma hem och titta på tv i timmar om man vill, jag kan träffa kompisar och fika om jag vill, jag kan sova när jag kommre hem om jag vill, ja ni förstår :P Plus att man får lite extra pengar i fickan ;)
Så nu har ni en liten inblick på vad jag gör idag och kan sammanfatta mitt liv som att det går riktigt bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0