hur ser veckan ut?

Ligger och tittar på TV med mamma just nu, Brudens Bäste Man, jätte bra film! Patrick Dempsey är ju väldig läcker för att vara så gammal ;) Ska alldeles strax sova, är så himla trött! Ska försöka sova ut lite i morgon i alla fall. Men det blir en kortis nu men innan jag säger god natt så ska jag berätta om hur min vecka ser ut! Spännande va? ;)


Måndag: Barnvakt åt Isa
Tisdag: Jobba, övningsköra och köpa skor med mamma!
Onsdag: Jobba + plugga teori
Torsdag: Jobba och träffa Mattias
Fredag: UTGÅNG!
Lördag: Bakisdag / utgång med klassen!
Söndag: Vara med Mattias & övningsköra


Avslutar med en fin bild från midsommar på mig och Nastasia! Bästa vän ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0