Tråkig söndag

Söndag kväll och vad ska man hitta på då? Vill egentligen ut och hitta på någonting men alla går antingen i skolan eller jobbar "vanliga" dagar dvs måndag-fredag. Själv börjar jag inte jobba fören på onsdag. Har laddat ner lite The Hills avsnitt från säsong 6, även om jag sett det tidigare så är det fortfarande lika kul att titta på. Så det lär bli mitt tidsfördriv under kvällen.


Men hur var Göteborg då? Jo det var härligt, förutom att jag blev ganska sjuk där nere, men annars var det bra. Vi jobbade tisdag och onsdag, fick gratis mat, boende och resan dit, plus att vi fick bra betalt också ;) Så i morgon så ska jag och Mattias göra lite ärenden och då ska jag försöka hitta ett (eller fler par) skor, I need it!



Jag och Yasmine at work! Vi jobbade på en matmässa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0