nya naglar och debatt

Pojken ligger och tittar på någon serie i vardagsrummet medan jag sitter vid datan och egentligen bara vill sova. Så för att fördriva tiden tänkte jag skriva ett inlägg.
Hockey matchen gick ju faktiskt inte så jätte bra idag... men det är en ny match på lördag! Sen vid 10 så tittade vi på debatt på svt, fan vad upprörd jag blev! Sänka våra löner?? Jag som jobbar inom hotell - restaurang kan säga att om de sänker lönerna kommer jag inte tjäna något över huvud taget. Så sitter han centerpartisten och säger att lönena ska sänkas? Han som inte sitter i den situation som jag gör vet inte vad han snackar om. Vill inte gå in på exakta siffror vad jag tjänar per dag t.ex. men det är inte mycket för det arbete man gör. Hade värsta diskussionen med min pappa och pojkvän, haha satt nästan och skrek på dom så arg jag blev på debatten. Men nog om det. Har även hunnit med att göra mina naglar fina inför helgen :) Enkla och vanliga precis som jag brukar göra, men jag gillar det. Men om jag hade högre lön så skulle jag kunna göra riktig manikyr, haha... :P
Ska gå och lägga mig nu, så vi hörs mer i morgon :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0