Nanny for a day!

Har varit barnvakt åt lillskrutten hela dagen. Vi har lekt med klossar, tittat på bolibompa, jag har gjort lunch, tagit tempen, lekt lite utomhus för att få frisk luft osv. Och känner faktiskt att jag inte är redo för att bli mamma än på ett par år! haha! Men jag måste då få säga en sak, Isabelle är värre än mig när det gäller spel på iphone! Visst hon är sjuk, men det är inte normalt att sitta i soffan och spela med en iphone i totalt 3-4 timmar?! Måste nog sätta in henne på rehab eller något liknande. Haha, nä men det är faktiskt sjukt mycket :P
Förutom att ha varit barnvakt under dagen så har jag sökt en MASSA jobb, så hoppas att det är något som kommer höra av sig!
Ska gå och förbereda middagen nu. Talk to you guys later ♥


Världens sötaste unge! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0