hemma efter en lång dag..

Var tvungen att stanna kvar på jobbet i 3 timmar extra för vi hade en brandundervisning/kurs som vi var tvugna att gå på... suck! Men vi fick betalt för dom timmarna så det kompenserar ju lite.
Har nu i alla fall hoppat i mjukisdressen och ska strax ställa mig och laga mat. Ingen är hemma så det är jag som tar hand om barn och hus precis som i måndags. Ska "laga" fiskpinnar, jag vet, hur mycket bryr ni er om det? Men det jag ville komma fram till är att jag älskar fiskpinnar med remouladsås, hur gott som helst! Fast det är godare med lax till ;) Är egentligen ingen fiskälskare över huvud taget men just det älskar jag. Gillar ni fisk??
Hörs senare ♥


Från brandkursen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0