glass och TV tittande denna söndag"

Det är söndag idag och det är min officiella mysdag! Så har lyxat till det med en Ben&Jerrys och samtidigt sitter jag och tittar på Sommarspelen :) Ett otroligt kul program! Gurkan från BB är med, haha så himla kul! Ska under kvällen även skicka ut lite olika CV:n hade jag tänkt, är nämligen på jakt efter ett nytt jobb. Men jag jobbar fortfarande kvar på Grand. 
Igår var jag och pojkvännen ute och åt på restaurang i stan, vi hamnade på en sushi och Wok restaurang. Riktigt gott! Sen blev det att åka hem till honom och titta på film, en lugn myskväll bara. Men kände att jag behövde det efter gårdagens arbetsdag!
Hörs lite mer senare, puss ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0