dåligt väder...

God eftermiddag kanske man säger så här dags? Jag vaknade faktiskt inte nu, gick upp redan vid 10! Har sedan dess gjort lunch till mig själv, tittat på himym och det senaste avsnittet av Gossip Girl. Ligger just nu i soffan och läser körkortsteori på min lediga dag från jobbet, härligt! Skulle egentligen ha varit i stan nu för en lunch med min pojkvän men vi ska ta det någon annan dag istället, men han kommer fortfarande hit och myser med mig ikväll :)
Ville egentligen hitta på något idag, ta en fika med en kompis eller något, men eftersom vädret är som det är så hade jag ingen lust för att gå ut... Men ska ligga och läsa lite till fram till klockan 2 sen ska jag ta en dusch och fixa mig lite!


Duktig tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0