dagens dilemma...

Sitter hemma hos papsen just nu och tittar på hockey, eller det är paus just nu. Det jag egentligen skulle köpt i Kista var en vinterjacka men blev att jag kom hem med en del andra grejer istället... Kan visa allt som jag köpte i morgon! Men ska faktiskt tillbaka till Kista i morgon när jag har mer tid på mig då jag hinner gå in i alla butik som jag vill gå in på. Hittade faktiskt en riktigt snygg vinterjacka men nackdelen är... att det är riktig päls... Har alltid varit lite tveksam för sådant då man aldrig vet om djuren lidit eller hur man "dödat" dom. Jag är inte helt anti riktig päls men jag har bara varit tveksam om det är något för mig. Så har inte bestämt mig än hur jag ska göra, men den jackan var så himla snygg!!



En bild från min och Yassens mysiga middag hos henne igår :) Till middagen delade vi på en flaska rosé och hade en trevlig tjejkväll! Därefter kom Tim och hämtade oss och vi åkte hem till mig och åt chips och dip och tittade på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0