Var på bio premiären igår!!

Är hemma nu från stan! Vi drog aldrig till Café Opera, vi kände att det räckte med middag och ett par glas :) Hade jätte trevligt, skönt att få göra någonting annat. Vanligtvis när jag är ledig mitt i en vecka så brukar jag mest ta det lugnt eller träffa en kompis på dagen men brukar inte finnas så många att gå ut med mitt i veckan. Så det var riktigt kul! Har inte träffat Jonathan på 6 månader, vi sågs sist på studenten! Inte okej!! Så det var härligt att catch up lite.

Men för att gå till någonting helt annat så var jag på bio igår på premiären av Breaking Dawn part 1! Vad lycklig jag var :D haha! Var där med min älskling och sen nastasia och Sebastian. Jag och Mattias hade supermysigt och var så glad att jag fick med honom, det trodde jag aldrig! Men vad gör man inte för den man älskar ;)? Och filmen var jätte bra btw! OMG sex-scenen, grrr! Hahaha.



Ska gå och ta en natt-macka och sen gå och lägga mig :) Vi hörs mer i morgon! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0