Min helg!

Men vad jag gjorde jag i helgen då? Jo i fredags så ville jag verkligen fira att jag jobbat min sista dag på Grand Hotel, så gick ut med mina arbetskompisar Neviin, Lavinia och Ksenia. Vi skulle dra vidare till Collage men vi hade ju glömt att det var 23års gräns så vi kom ju självklart inte in :P Så därefter stod vid och gjorde ingenting i typ 30min tills jag bestämde mig för att dra till Entourage och möta upp Emelie, Jonna och Sandra. Så vi splittrades för de skulle på hemmafest och jag vill ut å klubba lite :P Hade en jätte kul kväll på Entourage, drack goda drinkar å var där med min underbara vänner! Sedan så mötte jag upp min älskling och så drog vi hem och sov hos hans bror :)
Igår vart det bara en bakis/mysdag med pojkvännen, vi tittade på film, åt god middag och åt lite glass å sånt. Ibland så är en myskväll med pojkvännen det bästa som finns! ♥


Jag och Neviin på Treat i fredags, var inte beredd på bilden så ser hemsk ut! haha


En bild som jag var beredd på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0