Kryssningen!

Nu har jag berättat om konserten i tisdags, så nu är det dags för onsdagen/torsdagen.
Yassen och jag vakna på morgonen, chillar lite och sen åker vi en snabbis till IKEA med familjen och prövar soffor till vardagsrumet som vi håller på att renovera. Men det är inte intressant :P vid kanske halv 5 så får vi skjuts till Bromma och sedan byter vi bil och åker till stadion med Jocke, Danne och ployser. Där sitter vi och förar en stund tills vi ringer taxin och rör oss mot båten.
När vi kommer på båten så byter vi hytt med två andra killar som bokade efter oss så jag och Yassen får en egen hytt (premium) och en mysig dubbelsäng. Sen i princip på en gång börjar vi föra, jag och yassen vet hur man fixar in alkohol på båten ;) och sen är det party helt enkelt! Vi köper drinkar, sitter och snackar, dansar lite och tittar på bråk xD haha och kvällen fortsätter med mer drinkar, yassen försvinner, jag hamnar med ett gäng skåningar på Starlight och dansar lite med dom, super osv. Trevligt! Sedan klockan 05.30 så öppnar äntligen frukost buffén och jag och Yassen går genast ner och käkar :)
Vi får sova i 6 timmar innan våra kära killkompisar kommer och bankar på hytten och kommer in med en varsin bacardi i handen... haha! Så det var ju bara att gå upp :P Alla i princip började ju supa igen på morgonen men jag hade ingen lust :P
Så här har vi ungefär vad som hände under kvällen, hade riktigt kul. Förutom att Yassen inte var med en bit under kvällen men annars så var det kul!




Jag och sötaste ♥


Party!


The boys'


Haha Tim!


Ego bild'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0