första arbetsdagen avklarad!

Första dagen på nya jobbet! Det gick bra och det var spännande :) Mycket information bara att ta in. Men har nu under veckan utbildning osv och så på fredag/måndag kommer jag börja få ta egna samtal och mail. Kul va? Är dock väldigt trött idag så ska snart lägga mig i sängen och somna till någon serie eller liknande :) Men även fast jag är lite trött så kändes det ganska lyxigt att kunna ställa klockan på 06.15 i morse, är ju van vid att den egentligen ringer vid halv 5 på morgonen, så kändes bra! Men blir ett kort inlägg idag. Men bjuder på två fina lussebulle bilder från igår. Dom var btw jätte goda :D!

Hade tänkt slänga in en veckans planer men kom på att det egentligen inte händer något speciellt. Ska jobba hela veckan, på onsdag så ska jag träffa min älskling och sen är det helg och då lär det kanske bli utgång och sen myskväll med pojken igen :) Så där har ni min vecka ;) puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0