Den glada nyheten:

Som de flesta redan sett och hört på facebook så är den stora händelsen jag skrev om för två dagar sedan är att jag har fått ett nytt jobb!! Ska börja redan på måndag och mitt nya jobb är i kundtjänst hos Klarna :) Är så glad över det här jobet. Jag som har letat och letat och äntligen fått ett :) Blev överlycklig! Det är ett måndag-fredag jobb och jobbar 8-17. Så är ledig VARJE helg, inklusive nyår! Skulle ju egentligen inte varit ledig på nyår om jag skulle jobbat klart på Grand men så fort jag fick veta att jag fått ett jobb så började jag leta efter en nyårsklänning :) Hehe!
So congratz to me and my new job!



Det jag kommer sakna från Grand Hotel är mina underbara arbetskompisar!! Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0