5e november

Efter vi övningskört åkte vi till framors grav och tände ljus, det är ju alla helgonna dagen idag ju. Kom ihåg när jag och jossan var små så gick vi ut och frågade grannarna "bus eller godis". Gjorde ni också det? Man blev ju överlycklig över allt godis man fick eller några små pengar, åååh ibland saknar man att vara liten. Världen var så rolig och enkel!

Idag är det lördag men vven fast det är lördag så är jag hemma idag... jobbar i morgon as well. Workaholic? Visst att jobba på vardagarna, det gör absolut ingenting, men det är helgerna som suger att jobba på... Man kan inte gå ut och dansa med vännerna och man får inte heller någon ob på jobbet så man tjänar ju inget på att jobba helger. Aja, har min lediga helg nästa helg och då ska jag dansa med vännerna och bara njuta ♥
Ser bara fram emot morgon dagen just nu då jag ska få träffa min älskling och ha en mys kväll! Har ju inte träffat honom på 1 vecka...


Inte världens bästa bilder, men så himla fint!


Vackert...



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va fint ni fått det. Jag va där för ca 2-3veckor sen och rensade ogräs, planterade ljungen och tände ljus. Hade gärna åkt dit nu också men jobbat :( Men ni fixade det som tur va!

2011-11-07 @ 00:46:12
URL: http://laurabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0