Ta bort franskan från ESC!

JA!! SVERIGE OCH SNYGGINGEN ERIC SAADE GICK VIDARE! Som Tette sa till mig idag i skolan: "Om du var kille så skulle du vara bög", och ja det är nog sant. Men jag är väldigt glad över att jag inte har någonting dinglande mellan mina ben :) Men i alla fall. Det jag ville komma fram till är just angående EuroVision Song Contest och något jag stör mig på: Att de talar franska!! De i Frankrike är så otroligt ego att de inte tycker att något annat språk är viktigt. Nä det tycker att franska är det enda och viktiga språket. Ush vad irriterad jag blir på fransmännen. Så självupptagna. Engelska är ett världsspråk. Lär er engelska precis som varenda kotte på denna jord gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0